tisdag, oktober 11, 2011

Garderobsvägg från Garderobia

Vi har sedan vi flyttade in i juli inte haft någon förvaring alls i hallen förutom ett skoskåp vi köpte nyligen. Detta börjar bli kaos och jackor ligger slängda på golvet huller om buller. Vi har funderat till och från hur vi skulle göra med garderob men nu har vi bestämt oss!

Det blev en fin och rymlig garderobsvägg från Elfa som vi beställde genom Garderobia. Suverän service, jag har skött allt via mail och fått svar  fort- perfekt för mig som tycker det är så smidigt och enkelt med mail, jag har bifogat bilder och fått mycket hjälp. Vi bestämde att vi skulle ha skjutdörrar, en med vitt folie och en med spegel sedan är stommen vit. Vi beställde även till inredning, från Elfa den med såklart.

Här är en skiss över inredningen, som ni ser får vi plats med massor av jackor och annat som hallen innehåller. Korgarna nere till vänster kommer innehålla vantar, halsdukar, mössor mm. Messi kommer få en egen korg till påsar, halsband, koppel, handduk osv. Jag och Johan kan nog dela korg. Hyllplanen kommer användas till förvaring av diverse prylar, som hushållspapper kanske som just nu ligger framme i… hallen =) Garderobia kan hjälpa till med montering av garderobsväggen och då gäller ROT-avdraget. Vi valde att göra detta själva så vi får se hur det går. Kommer självklart uppdatera er om detta när vi börjat montera garderoben samt visa er före och efterbilder.

image

Elfa kommer finnas på Hem och Villa-mässan i Älvsjö den 14-16 oktober, jag hoppas jag hinner med att besöka mässan på söndagen.

Kontakta Garderobia via mail idag för en kostnadsfri offert info@garderobia.se

HÄR hittar du vanliga frågor om Elfa

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin