lördag, december 31, 2011

Året som gått...?

Självklart ska jag sammanfatta år 2011 i ett inlägg här på bloggen, men det får vänta ett tag. Det blir ev till slutet av nästa vecka :-) Vi är hemma igen på måndag morgon, då ska vi vila lite om det behövs efter flygresan sedan ska barn och hund hämtas hem och efter det packa upp, tvätta och sortera. På tisdag är det vanlig arbetsdag, på onsdag ska jag och Inez på Disney on Ice och torsdag är arbetsdag igen, fredag ledigt och helg! Här får ni se bilder på mig och Ellenor från igår när vi va på en riktigt bra resturang som heter Buddakan, där har Sex and the City spelats in en del.

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin