söndag, december 25, 2011

Barnens julklappar

Max fick en truck av farmor, en godnatt bok av  oss och en plastbil av gammelfarmor. Nu vet jag inte om jag kommer ihåg exakt… Men jag tror det =)

DSC_0078DSC_0076

Inez fick en så fin Skrållan dock av mormor, och sedan en hel del ombyten till Skrållan samt en klänning till Lillan-dockan. Från farmor och farfar fick Inez en familj, mammadockan kan vara gravid med en bebis i magen haha.

DSC_0079DSC_0080

Från oss fick Inez ett pussel, och lite pyssel…

DSC_0081DSC_0074

…och även coola kläder från Desigual.

DSC_0082DSC_0083

Max fick en mysig från oss, köpt på Hemtex.

DSC_0084DSC_0086

Smurf-tröja från gammelfarmor till Max, pyjamas till Max från oss.

DSC_0087DSC_0088

Fotade inte allt. Max fick av oss även en mjuk kanin och av farmor o farfar fina kläder. Av mormor fick han kritor, bilar och ett troll han håller kärt. Inez fick en pyjamas av oss, liknande den Max fick men i lila, hon fick kläder av farmor o farfar och en minidocka av gammelfarmor. Inez fick pärlor av Marcus o Emelie och Max fick jättefina klossar av dem.Vi köpte en cd-freestyle till Inez som hon kan ha i bilen när vi är ute och åker. Har säkert glömt lite grejer men detta var en del av alla fina julklappar barnen fick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin