söndag, december 25, 2011

Bilder från våran julafton

Vi kokar ägg till frukosten, öppnar paket från fina Louise som tänker på oss♥

DSC_0006DSC_0007

Vi äter frukost, vörtbröd, skinka, ägg, pepparkaksfil…

DSC_0015

Inez öppnar fler paket på morgonen, mall, pennor och papper

DSC_0009DSC_0011

Vi fixar i köket och inväntar mormor och Åke. Det är en lång dag för Inez. Max bryr sig sådär lagom mycket =)

DSC_0016DSC_0022

Max slutar ju inte toka för att det är julafton. Uppmärksamhet är så roligt tycker han och ja det finns massor av humor i denna lilla kille ♥

DSC_0012DSC_0013DSC_0014

Här är då jag =) Bry er inte om den skitiga spegeln =) Jag har sockor på mig från KappAhl, tights från Gina Tricot och ny tröja från HM. Ska köpa tröjan i fler färger.

DSC_0017DSC_0018DSC_0020

Messi är såklart med och firar jul, sötnosen. Han fick Ikea-möss, flera små och en stor. Blomman åkte ut på altanen för den luktar prutt.

DSC_0027DSC_0031

Hmm… Lite misslyckade syskonbilder….

DSC_0034

DSC_0037DSC_0038DSC_0039

Maxbus leker med plastpåsar. Fikadags då Åke och mormor äntligen kommit!

DSC_0041DSC_0043

I väntan på tomten som aldrig tycks komma får Inez öppna mera paket och vi steker lite prinskorv.

DSC_0046DSC_0055

Max har fått ett troll av mormor som han inte släpper en sekund.

DSC_0057DSC_0060

Bordet dukat och vi äter runt 15.30, då väntan på tomten börjar bli jobbig =) Tomten kommer runt 16.30, Inez är ju inte dum i huvudet så hon förstår ganska fort att det är pappa. Inez fick pippi-kläder som hon blev så glad över!

DSC_0059DSC_0063DSC_0073

Jag kommer mer ett inlägg med alla fina presenter senare. Så kika gärna tillbaka. Hoppas ni haft en lika bra jul som vi!

2 kommentarer:

  1. Åhh vad härligt.
    Vilken söt hund ni har! Vad är det för ras?
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig julafton ni verkar ha haft :)

    Kram och god fortsättning :)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin