onsdag, december 21, 2011

Blogga kanske…

Hmm, är så seg… Rubriken bör ju va: Städa kanske…? Ja i alla fall om man ser på inlägget jag skrev i morse då jag var väldigt pigg och alert… När den där julkänslan ska infinna sig det vet jag inte, men den kommer väl smygandes på lördag morgon… Städa och fixa ska ju göras innan dess, får se om jag får ett ryck senare. Messi är trött han med, han ligger ihopkrupen bredvid mig och verkar inte alls vara sugen på att gå ut och göra sina behov. Jag tänkte anmäla mig till massor av tävlingar som cirkulerar på facebook, men jag brukar tröttna efter att jag deltagit i typ två stycken. GÄÄÄÄSP blev det nu. Johan och Inez gjorde så goda chokladbollar efter middagen, de blir sjukt goda! Ni ska få receptet nån dag när jag orkar, själv tänkte jag göra fler mozartkulor och kokostoppar innan lördag, hm ja mycket som ska hinnas med… Innan lördag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin