lördag, december 31, 2011

Central Park och shopping

Vilken dag! Vi har promenerat genom Central Park idag i den fantastiska vädret. Vi har säkert haft 12 plusgrader idag, och en underbar sol som värmt skönt. Vi gick en bra bit och njöt av fina vyer och vädret, innan vi satte oss i taxi till Apple Store. Killarna tyckte såklart det var grymt och Johan köpte någon Apple TV för halva priset mot vad det kostar hemma. Vi tog oss sedan till 5 th Ave. för bästa shoppingen. Vi shoppade loss ordentligt och till Johans lycka var det rea på GANT och jag lovar att det var bra priser! Han fick en skjorta och två v-ringade tröjor för bara 800 kr ungefär. Vi var till Victorias secret igen, var där även igår. Där shoppade jag loss på pyjamas, trosor. mjukisbyxor och väska. Älskar denna stad! Vi har gått massor idag och verkligen fått se mycket. Vid v15-tiden spärrades gatorna av runt Times Square för att förbereda nyårsfirandet. Över en miljon  människor räknas komma för att se “bollen” och trängas. Vi har ett ställe bokat och kommer inte vara nere vid trängseln =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin