måndag, december 05, 2011

Dagens blogg- upptäck 24 nya bloggar med Lindisen

Fram till jul kommer jag tipsa er om bloggar, för mig både nya och gamla godingar. Tipsa mig gärna om bloggar du vill se som dagens blogg eller vill kanske du själv bli dagens blogg? Jag vill med detta dela med mig, upptäcka nytt och finläsa gammalt

Dag 5:

Nu ska ni få något riktigt tårdrypande. Alla minns vi väl de två små barnen Max och Saga som blev mördade av den där tyskan? Mamma Emma skriver en blogg som bara måste läsas. Hon berör och hon är en så stark kvinna som går vidare och förmedlar andra sina känslor och upplevelser.

För 2 och halvt år sedan överfölls jag och mina två barn i vårt hem. Mina barn överlevde inte, jag klarade mig.Nu ser jag det som min uppgift att prata om det som hänt för att föra Max och Sagas minne vidare. Men jag vill också berätta om vad som rör sig i mitt huvud idag. Det gör jag genom min bok "Varför gråter inte Emma" och även här på min blogg.

image

1 kommentar:

  1. tycker att det är en superidee med dagens blogg som du kör :-) Alltid skoj att hitta nya bloggar :-) Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin