onsdag, december 07, 2011

Dagens blogg- upptäck 24 nya bloggar med Lindisen

Fram till jul kommer jag tipsa er om bloggar, för mig både nya och gamla godingar. Tipsa mig gärna om bloggar du vill se som dagens blogg eller vill kanske du själv bli dagens blogg? Jag vill med detta dela med mig, upptäcka nytt och finläsa gammalt

Dag 7:

Älskar du inredning, eller är du på jakt efter inspiration till hemmet? Här är mitt tips på den bästa inredningsbloggen jag hittat hittills! Trendenser grundades 2005 och är vinnare av Aftonbladets stora bloggpris, det är en av Sveriges största bloggar inom inredning och design.

Under det första året fick jag drygt hundratusentals besök på sidan, den blev omskriven i flera stora inredningstidningar och jag fick till sist åka till IKEA i Kina för att skriva min uppsats om internationell marknadsföring

image

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Skulle mer än gärna vilja bli dagen blogg =)

    Skriver om mitt liv med mina 3 grabbar och allt som hör till. även lite om mina tävlingar och viktminskning¨

    ha en superbra dag =)

    /Ninnie

    SvaraRadera
  2. Jag uppskattar dina tips jätte mycket. Har hittat flera nya som jag blir följare av.
    TACK

    Vill ge dig ett tips om en mysig blogg som jag har hittat. En tjej som skriver om inredning, pyssel, kläder och hon tar jättefina bilder. Känner inte tjejen men jag gillar ändå det hon skriver och visar upp: http://www.houseofadela.blogspot.com/

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin