torsdag, december 08, 2011

Dagens blogg- upptäck 24 nya bloggar med Lindisen

Fram till jul kommer jag tipsa er om bloggar, för mig både nya och gamla godingar. Tipsa mig gärna om bloggar du vill se som dagens blogg eller vill kanske du själv bli dagens blogg? Jag vill med detta dela med mig, upptäcka nytt och finläsa gammalt

Dag 8:

Älskar du mat och bakning men behöver inspiration och tips på ett enkelt och roligt sätt? Då är Piccante! något för dig. På Piccante! är det enkelt att hitta och det är enkla beskrivningar, även en del tester av produkter, recensioner och tävlingar dyker upp.

Jag heter Tania och idén till den här bloggen fick jag när jag tröttnade på att surfa runt på olika mat och bakbloggar för att få lite variation av skribenter.Här skriver jag om mina alster i köket och blir lite då och då uppbackad av mina gästbloggare.
Testpanelen kommer att prova nya produkter och även trevliga recept.

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin