fredag, december 09, 2011

Dagens blogg- upptäck 24 nya bloggar med Lindisen

Fram till jul kommer jag tipsa er om bloggar, för mig både nya och gamla godingar. Tipsa mig gärna om bloggar du vill se som dagens blogg eller vill kanske du själv bli dagens blogg? Jag vill med detta dela med mig, upptäcka nytt och finläsa gammalt

Dag 9:

Adara´s drivs av Ida, en tjej som kan skriva, fota och rita. Hon är aktiv och bjuder ofta på roliga tips inom skönhet och mode samt skriver om vardagen som journaliststuderande och olika bloggmingel hon går på. Adara´s har 881 följare på bloglovin så det säger ju en del… =)

ADARA MAGAZINE
är en bloggtidning som är sprängfylld med allt från skönhet, mode och intervjuer till teckningar, filminspelningar, nöje, tips och shopping. Här hittar du personliga blogginlägg och magazine-inslag. Enjoy!

image

2 kommentarer:

  1. riktigt bra blogg och otroligt trevlig bloggerska =)

    SvaraRadera
  2. Jag följer redan Adara, gillar hennes blogg och att hon har en mångsidig blogg :)

    Tipsar jätte gärna om min blogg till dig också:
    http://dalarum.blogg.se/

    <3-ligt välkommen in till mig!

    Dalkullan

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin