söndag, december 11, 2011

Dagens blogg- upptäck 24 nya bloggar med Lindisen

Fram till jul kommer jag tipsa er om bloggar, för mig både nya och gamla godingar. Tipsa mig gärna om bloggar du vill se som dagens blogg eller vill kanske du själv bli dagens blogg? Jag vill med detta dela med mig, upptäcka nytt och finläsa gammalt

Dag 11:

Pyttis, Avanna, Anna, Garderobsgrubbel… En underbar blogg om kläder, design, illustrationer och eget företagande. Bloggen är skriven av Anna som har egna klädmärket Avanna, hon går sin egen väg och tror på det hon gör- det gör jag med!

Jag startade mitt företag Avanna 2007 som då främst inriktade sig på grafisk design, foto och layout.
Vintern 07/08 utvecklades Avanna till att främst bli ett klädmärke. Sommaren 2008 var jag en av fem vinnare i en designtävling anordnad av Lindex. Hösten 2008 lanserades jag hos Nelly.com Avannas design och plagg har synts på de flesta större bloggare samt kändisar som Marie Serneholt, Charlotte Perelli m fl.

uimage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin