torsdag, december 15, 2011

Dagens blogg- upptäck 24 nya bloggar med Lindisen

Fram till jul kommer jag tipsa er om bloggar, för mig både nya och gamla godingar. Tipsa mig gärna om bloggar du vill se som dagens blogg eller vill kanske du själv bli dagens blogg? Jag vill med detta dela med mig, upptäcka nytt och finläsa gammalt

Dag 15:

Enkelt, vanligt, trevligt. Mamma, döttrar, vardag… Hos Tjejmorsan kommer du trivas det lovar jag.

Mamma rakt av :) Försöker finnas där så mkt som möjligt för alla mina döttrar. En av mina döttrar har diagnoserna: Autism, ADHD, Epilepsi och lindrig utvecklingsstörning. Mycket av hennes funktionshinder upptar min vardag.

Dessutom är Tjejmorsan flitig att kommentera i min blogg och det bör uppmärksammas =)

image

2 kommentarer:

  1. Åh, jag gillar också tjejmorsan! :)

    SvaraRadera
  2. Älskar Evas blogg och hon skriver så gulliga kommentarer jämt.

    Kommer med ett nytt bloggtips till dig. Älskar denna bloggen också: http://mittvitahus.blogspot.com/

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin