onsdag, december 21, 2011

Dagens blogg- upptäck 24 nya bloggar med Lindisen

Fram till jul kommer jag tipsa er om bloggar, för mig både nya och gamla godingar. Tipsa mig gärna om bloggar du vill se som dagens blogg eller vill kanske du själv bli dagens blogg? Jag vill med detta dela med mig, upptäcka nytt och finläsa gammalt

Dag 21:

Denna blogg känner många redan till, och det är inte så konstigt då Isabella “Blondinbella” Löwengrip vet hur en blogg ska skrivas, och även böcker! Isabella skriver väldigt inspirerande och spännande om sin vardag och sin oerhörda karriär!

Isabella Löwengrip driver en av Sveriges största bloggar med 300 000 unika läsare i veckan. Isabella driver även fem aktiebolag och startade det första; Blondinbella AB som 16 åring. Sedan dess är det ett eget klädmärke vid namn Classified som säljs i 23 butiker runt om i Sverige, bloggnätverket Spotlife och Löwengrip Invest AB, att investera är målet i framtiden. Förutom företagen så läser hon en MBA på Lorange institute of business i Zürich, skriver på sin andra bok (Egoboost har idag sålt i över 25 000 ex och blir pocket hösten 2011) och i april 2010 kom första numret av hennes karriärstidning för unga kvinnor med namnet Egoboost Magazine ut i butik. Isabella föreläser flitigt runt om i Sverige om entreprenörskap.

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin