lördag, december 24, 2011

Dagens blogg- upptäck 24 nya bloggar med Lindisen

Fram till jul kommer jag tipsa er om bloggar, för mig både nya och gamla godingar. Tipsa mig gärna om bloggar du vill se som dagens blogg eller vill kanske du själv bli dagens blogg? Jag vill med detta dela med mig, upptäcka nytt och finläsa gammalt

Dag 24: Sista bloggtipset för denna jul! Under hela denna period från starten den 1 december har en speciell tjej kommenterat till bloggtipsen och visat uppskattning och intresse. Så Vuxenmamman får SJÄLVKLART min uppmärksamhet denna fina dag. Jag vill nu att ni som läser detta går in och önskar henne en god jul =) Kram på dig Vuxenmamman, hälsa syster Fnulan

image

Jag hoppas ni har gillat alla fina bloggar jag visat er. Detta har varit så roligt och jag tror jag gör om det även nästa år =)

1 kommentar:

  1. Men underbara du! Tack!!!!! Tänk att jag blir sist och syrran först bland dina tips. Så glad jag blir.

    Hälsar Fnulan från dig.....ska snart dit och säga hohoho....;-).

    Puss och kram till dig från mig!!!

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin