fredag, december 23, 2011

Dan före dopparedan

Imorgon är det då jul, igen =) Det var galet mycket folk i centrum men lyckades hitta en söt topp som kan bli fin till nyår om mamma syr den lite. Hittade en snygg reatröja på HM samt en till tröja som ej va rea men kände att jag behövde den. Kommer bilder när jag orkar ta tag i det. Hade fått HM-grejer jag beställt, byxorna åker tillbaka på en gång men det var en söt klänning som jag behåller samt en guldtopp men även den måste sys lite vid axlarna. Nöjd med mina fynd =) Blev även en jättemysig filt till Max som han ska få i julklapp, han har ju ingen mysfilt så denna behövdes verkligen.

Här hemma har jag och Inez gjort fler Mozartkulor och nu sover båda barnen. Inez är väldigt förväntansfull inför julafton och har svårt att vara trevlig, slappna av, varva ner och allt på samma gång ♥

Nu är det dags att nörda lite =)

377846_327700600581576_100000249163059_1265007_1281387441_n[1]

2 kommentarer:

  1. God Jul till dig underbara Linda!!!! Glöm aldrig att du är fantastisk!!

    SvaraRadera
  2. vann ni något???

    ha en riktigt god jul
    kram alexandra

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin