tisdag, december 27, 2011

Febern förföljer…

Stackars Max. Febern förföljer honom. Han lämnades imorse, tyckte han var lite kinkig men det är ju så det är ibland. Kan ju inte vara hemma för allt. Hämtade en varm kille som var superledsen på förskolan vid 14-tiden. Inget samtal om feber denna gång heller, han var ju varm när jag hämtade honom, kan inte bara vara jag som tyckte det… Men men, nu är han hemma och farmor och farfar tar väl hand om han från onsdag kväll till måndag förmiddag, våran plutt ♥

Skriver mer senare, ska ut med hunden nu sedan packa inför trippen till New York =)

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin