tisdag, december 27, 2011

Fina till mig lite

Bokade en sista minuten tid för mina naglar. Hade tänkt strunta i det men via min Köp/Sälj-sida på fb fick jag kontakt med en tjej som gör naglar och hon bor här i min kommun. Ska vara hos henen klockan 20 och fina till mig lite, hoppas verkligen på bra resultat. Priset var inget att diskutera, 395 ;-. Så nu blir naglarna fina inför New York och nyår, alltid något då jag gått upp flera kilo och inte har något att ha på mig… Återkommer senare med bild på naglarna. Ska försöka börja packa lite då det blir tight att hinna med det imorgon…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin