söndag, december 11, 2011

Full rulle idag och en vinnare

Vilken dag! Max är sååå aktiv, en riktig liten busig kille. Alltid ett bus på gång och inte stilla en sekund. Han är som en ångvält kan man säga. Idag flög granen ner med dunder och brak, några grejer trasiga och Max lite fundersam på vad som hänt. Tror ni han lät bli granen? Nä inte direkt, men han är inte liiika på längre. Vi rastade barn och hund ute ett tag innan vi åkte till centrum för att uträtta lite ärenden. Tanken var att åka till skogen och leka och leta pinnar men efter incidenten med granen pös all ork ut. Vi åkte alltså till centrum, svullade på mc donald´s och blev lite fetare, gick sedan på KappAhl och lämnade tillbaka den fula blusen och kom därifrån med sockor, trosor, en mössa till Max och födelsedagspresent till brorsdottern. Johan köpte en skjorta och jag lite nytt från Gina Tricot. Är dock lite osäker på byxorna, är de för små eller inte…? Lite tighta är de men tror en större kan bli  tokstort. Ska testa igen och bestämma mig till på torsdag då jag hinner in till centrum mellan jobb och p-möte.

373861_319755521376084_100000249163059_1240595_671041260_n[1]384446_319753108042992_100000249163059_1240594_1897372883_n[1]

Väl hemma blev det matlagning, bus, och bakning. Satte en deg på morotsbrödet som denna gång blev bättre och saftigare än förra gången. Jag hade i lite mer olja och lite mer salt, samt gjorde brödet i brödformar, mer smak och bättre form på brödet blev det.

Så, vi har en vinnare i tävlingen om biljetter till Disney On Ice.

Johan har hjälpt mig att utse en vinnare, tycker det är svårt då jag känner en del av de som tävlat.  Johans röst kan ej överklagas. Vinnaren är Tania med bloggen Piccante. Grattis! Maila mig (hedenberg_81 @ hotmail. com) din adress som ser jag till att du får hem dina biljetter.

3 kommentarer:

  1. Herregud!!!

    Va roligt!!!!!!!

    Tack så hemskt mycket :)

    SvaraRadera
  2. Mä, jag skulle ju vinna. ;o)

    Grattis till Tania!!

    SvaraRadera
  3. Här har vi legat på soffan.....

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin