tisdag, december 06, 2011

Fy fan vad ful!!!

Alltså jag kräks på KappAhl, jag kräks på deras kläder- TANTKLÄDER är vad de har! Jag köpte ett par så fina byxor till Inez där idag, stretchjeans. Hon behöver tuffa till sin garderob lite. Men jag köpte hem blusen jag visare er här om dagen, visar bilden igen:

Ser fin ut, eller hur? Är för lat för att testa i butik, så köpte hem storlek 36 (S) som jag ska ha. Detta va en PÅSE på mig vill jag lova. Den hängde slappt och jag såg jättetjock ut. Trodde denna va lite figursydd och skulle vara snygg till svarta leggings, klackskor och kavaj. Jag lovar att detta är det fulaste jag någonsin haft på mig, skäms KappAhl, lär er sy kläder och ta inte betalt för dem som om det vore kvalité ni säljer! Denna åker tillbaka med dunder och brak! Resten på mitt presentkort går nog till barnen på mellandagsrean. Kanske kanske jag kan hitta något till mig själv mellan plaggen, en pyjamas eller så…

7 kommentarer:

  1. den enda gången jag hittat kläder på kappahl var när jag var gravid....det säger väll en hel del, och jag var enorm och köpte i m & l!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja inte var den snygg om den satt som en påse... Absolut inte min stil med 80-talets knytblusar *fniss*

    SvaraRadera
  3. Jag har bara köpt barnkläder på Kapp Ahl. Det är som du säger, de säljer tantkläder.

    SvaraRadera
  4. håller med om deras kläder!
    alltid så tantiga. har nån gång var femte år kanske hittat ngt där.
    dock så har dom grymt snygga barnkläder till killar

    SvaraRadera
  5. Vet inte om du fick min kommentar eftersom internet la av precis när jag skulle skicka...

    Men vad tråkigt den var ful när den ser så fin ut på bilden! <3

    SvaraRadera
  6. tur det inte bara va jag som tyckte det är tantkäder, haha

    SvaraRadera
  7. Vad tråkigt att den inte satt bra. Det är svårt att hitta kläder som i verkligheten ser ut som de gör på bilderna.
    Bättre lycka på rean ;)

    Häslningar
    Yohanna

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin