fredag, december 16, 2011

Godmorgon fredag… och vad har hänt?

Öppnar bloggen nu på morgonen och det ser helt skumt ut? Hinner inte fixa till designen nu, eftersom jag inte har en header som jag bara laddar upp i bloggen tar det lite tid att få till. Hur kan det helt plötsligt bli sådär konstig? Kanske inte syns för er? Eller ser ni? Så här ser det ut för mig:

image

Känns ju lite sådär, inte helt roligt… Ska sätta mig med artisteer ikväll och se om jag kan rädda utseendet på bloggen…

Natten har varit rätt… kaos… Maxiliten har strulat något så enormt, så jag har inte sovit mycket sedan 4 då han mest gråtit av okänd anledning. Blir lite extra med kaffe idag så fixas detta. Var på jobbet igår kväll för lite “julfest” och fick se en liten bebis som en kollega fått för en månad sedan. Så himla liten och så söt! Men här räcker det och blir över haha.

3 kommentarer:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin