fredag, december 23, 2011

Godmorgon fredag

Fredag och dan före dopparedan. Tiden har gått så fort och jag har jobbat mest hela tiden, så även idag. Blir lite städa på ytan, men inte så som jag brukar vid jul då jag annars städar skåp och allt. Tvätten ska väl hinnas med att vikas ikväll så inte tomten snubblar över tvättstället. Vi slog in de sista julklapparna igår så nu ligger de fint under granen och väntar, men jag tror lilleman i huset tycker vi ska sprida ut alla paket lite i hela huset.

Jag ska jobba idag mellan 8-13.30, skönt att det var min tidiga fredag. Inez får haka på och efter jobbet tar vi en snabb sväng till centrum och kollar efter ett par tights på HM som en vän tipsade om. Hoppas mitt HM paket dyker upp idag men tror tyvärr inte det. Har funderat så mycket på kläderna inför nyår och kommer nog fram till att det får bli bekvämt som vinner, mot kort klänning… Ja det blir tights, linne/blus och klackskorna.

Såhär ser skorna ut, och jag är så glad över att jag har dem då de är de enda finskor som passar mina problemfötter.

DSC_0003DSC_0004

2 kommentarer:

  1. Kan du inte ha den prickiga klänningen då?

    SvaraRadera
  2. Wow...Såååååå snygga skor ♥...
    /Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin