lördag, december 17, 2011

Godmorgon lördag- massa skitsnack

Max vaknar ledsen, somnade ledsen. Jag tror han har ont i öronen men det tror inte Johan. Ja vi får se om det blir ett besök till sjukan med han idag eller om vi kan slippa. Han måste vara bra på måndag då jag har en inskolning och J ska åka bort.

Åhhh så irriterad! Människor som skaffar djur alltså! Ta för i helvete HAND om dem även när hemsituationen förändras! Lägg inte över ansvaret på en annan människa som redan har det tufft med allt typ. Ja det var en jävligt irriterad parantes bara!

Jag vill till Ikea idag… Men det går inte med Max som mest gnäller och Inez som inte vill kolla på saker. Det startar visst någon rea där så vore ju fantastiskt att köpa de sista julklapparna… Vi får se vad vi hittar på, kan ju inte sitta inne med gnälliga barn en hel lördag.

393937_323394187678884_100000249163059_1249561_1725100052_n[1]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin