lördag, december 10, 2011

Godmorgon lördag

Här var det gnäll! Inez vaknar vid 6.45 och GNÄLLER för hon ska upp nuuuuuu och helst för typ 20 minuter sedan =/ Tillslut går hon upp och leker lite i sitt rum, Max vaknar vid 7.15 och har sedan gnällt för att han inte får som han vill. Så härlig lördag var det här =) Hoppas på att resten av lördagen blir lugnare. Ska slänga ihop en chokladcheescake sedan som ska med till Ellenor med familj, dit vi ska och äta lite middag ikväll. Sedan ska här städas, bytas sängkläder, dammsuga, torka golv… Imorgon funderar vi på att sätta upp julgranen, våran vita fina. Men i år ät jag mer sugen på en mindre gran som är grön… Inez vill ha en rosa… Jaja, vi kör på den vita i år igen och hoppas på att lilleman låter den vara…

Jag ska tvätta håret idag och testa mina nya produkter, men väntar på att en hårtork ska hitta hem hit. Min mamma har en till övers som hon inte använder så hoppas de har tid att komma med den idag. Nä dags att sätta igång här hemma nu, ugnen är på och minibaguetterna ska in. Kika in igen vid 10, då utlovas ett härligt bloggtips.

1 kommentar:

  1. Jag hade tänkt baka idag igen. Men väntar tills framåt eftermiddagen då barnen fått i sig en ordentlig lunch. Man vet ju aldrig hur lång tid bull bakandet tar med 2 grabbar som slåss och har sig bara för att man gör något och är låst ;)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin