tisdag, december 13, 2011

Godmorgon Lucia =)

Härligt med en extra tidig morgon, och lilleman tycker detsamma. Jag är klar för att åka, ville bara önska er en mysig Lucia. Kör försiktigt och njut av Lucia-tåg och lussebullar- det ska jag göra =) Jag ska vara tidigt på jobbet för lussefirande därav är jag uppe extremt tidigt, ska vara på plats klockan 7… Barnen har Lucia i eftermiddag så Inez påse med pepparkaksklänning, ljus och glitter är fixad och Max får ha tomtekläderna på sig hela dagen.

Ha en bra dag!

bildkälla google

2 kommentarer:

  1. Önskar dig & de dina en riktigt ~ Trevlig Luciadag ~

    SvaraRadera
  2. så mysigt med lucia. vi ska ha kl 15 idag. så det ser ja fram emot!

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin