måndag, december 05, 2011

Godmorgon måndag

Här blir det vab idag då Max kräktes igår. Imorgon vid 11 får båda barnen gå om inget mer händer, då har det gått 48 timmar. Inez har klarat sig än så länge *peppar peppar* och vi andra med. Jag och Inez ska göra pepparkakor när Max sover, inte helt lätt att ta tag i det när han är med. Vi går ut i lekparken nu på förmiddagen och leker lite.

Jag hoppas mitt presentkort från Björn Borg-butiken dyker upp idag för då ska jag ta ett varv till centrum imorgon innan jag har avdelningsmöte.Jag hann ju aldrig köpa blusen på KappAhl som jag stog och höll i då Max kräktes precis när jag skulle gå till kassan. Han en kupong på 30% rabatt som snart går ut, tänkte använda mig av den då blusen blir så billig då och jag ka använda mitt presentkort till annat än “fin”-kläder.

Jag tittade på denna vinröda, men då var problemet vad jag ska ha under då den är lite genomskinlig…? Svart linne…? Mamma tipsade om snygga leggings från butiken Saint Tropez, de va i fuskskinn tror jag, lät snyggt. Och kostade bara ca 4-500, ska kolla in dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin