måndag, december 26, 2011

Godmorgon måndag

Kusinerna sov över och det blev lek hela dagen igår. Inez och Max somnade runt 19.15 och sov till 7.15, helt okej =) Vi kollade på Jägarna 2 igår och den får godkänt. Nu ska vi ta oss kaffe här sedan försöka få lite liv i resten. Blir eventuellt en tur till centrum idag och kika på rea, men vi lär ju inte vara ensamma direkt…

Måste packa ihop lite inför NY, vi åker ju på torsdag! Och nej jag har fortfarande inget att ha på mig, är lite kräsen tror jag. Vad som helst funkar inte. Är inte sugen på klänning… Blir nog att jag köper något i NY att ha på mig. Min ena finsko har Max slarvat bort, så dags att börja leta efter den kanske… =)

375382_328809530470683_100000249163059_1268924_1270602325_n[1]

Detta kort tog jag igår, väldigt trött efter julen- men nöjd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin