onsdag, december 07, 2011

Godmorgon onsdag-miljö, frisör, bortstädade badkläder och pulverkaffe

URK, ville gärna ligga kvar i sängen en timme idag. Inez kom in till oss vid 2-tiden, hon är ju så varm och go. Ser fram emot ljusare tider, minns jag inte helt fel så är det runt den 21-22 december som vintersolståndet är och det blir sedan ljusare igen…? Men, upp och hoppa! Idag väntas kurs på morgonen med miljönätverket, då jag är miljöansvarig på jobbet. Ska försöka få en Grön Flagg till förskolan =) Hejja hejja. Sedan tillbaka till jobbet vid 11 för att sluta vid 16 och då blir det frisören. Inte min vanliga frisör dock, då jag vann denna klippning. Men hoppas på att bli bra i håret--- Får även ta lite produkter som ingår i presentkortet, jag ska absolut ta Marroccan oil (stavning???) samt ett torrschampo. Tror inte jag orkar träning ikväll =( Med facit i hand var det onödigt att teckna kortet precis i samband med att jag började jobba och jul runt hörnet. Helgerna är rätt fullbokade och då jag börjat jobba igen är tröttheten inte att leka med. Och mina badkläder är borta, har städat dem för mycket =/

Jaja, jag envisas med äckliga pulverkaffet, måste köpt nån sjukt dålig kvalité bara för att jag snålade in när jag va på annars lovely Lidl. Det STÅR ju bönor av hög kvalité men tittar man till priset och smaken så undrar jag vad som gömmer sig i pulvret…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin