söndag, december 11, 2011

Godmorgon söndag

Vad vi har sovit! Jag somnade som en stock runt 22.30 och Max vaknade till lite strax innan det och hade lite svårt att somna om. Det blir så när rutinerna inte är desamma som vi alltid har. Men han har sovit bra resten av natten till 8.15. Vi tänkte åka ut till skogen en stund efter lunch, lagom till Max ska vila. Inez ser fram emot det och visst är det skönt att vara ute i naturen. Ska samla energi till att städa det sista så det är fint då en ny vecka börjar imorgon. Jag bör ju åka ner och träna idag men känns som hela kroppen och hela jag har gjort ett uppehåll till efter nyår. Har dock en T-tid den 14:e som jag inte får missa då jag missade min förra *pinsamt* Ska publicera ett NY-inlägg senare då vi har planerat lite mer nu inför resan! Snart snart snart åker vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin