söndag, december 18, 2011

Godmorgon söndag

Åh Max har sovit bra! Han vaknade dock till vid 22 som vanligt och somnade inte om… Tog in han i våran säng och då var han tyst men han låg och pratade/skrattade i typ två timmar. Johan tog upp han och jag somnade. Tror faktiskt Max var vaken med Johan en stund sedan… Tyckte jag hörde honom leka nere i vardagsrummet. Behöver jag säga att det är skönt med två våningar?! Jag som älskar att sova =)

Nu ligger J och sover och barnen leker oerhört fint och LUGNT för ovanlighetens skull. Jag har plockat fram lite bröd och ska snart förbereda frukosten. Idag blir det städa på förmiddagen och eventuellt lite lek ute innan vi gör oss i ordning och åker till barnens farmor och farfar. Vi ska hinna förbi centrum innan och fixa det sista inför besöket =) Jag ska fota lite i badrummet uppe så ni får se hur fint det blev med mattan och ny toasits. Var ett tag sedan jag visade bilder på hemmet, och av alla rum är ju toaletten himla kul att se =)

Igår kväll fick jag ett ryck och gjorde Mozart-kulor. Mitt recept kommer om en stund i ett eget inlägg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin