tisdag, december 06, 2011

Godmorgon tisdag

Hua, segt idag! Hade kunnat vara hemma och vabba för mig själv idag tror jag allt… Snökaos, snöyra, ja jag vet inte allt som jag har läst och hört de senaste dagarna. Trodde jag skulle vakna till snövallar! Men vi har lite skrap på marken, Inez önskade sig massor av snö. Detta skrap kan jag va utan, ska det va snö så kom igen nu! ORDENTLIGT! Sedan vallar och kritvitt fram till mitten av februari, sedan vår och barmark och slask igen. Jaja, kallt är det i alla fall. Beställde hem lite kläder till Messi igår, hoppas han kan ha det. Det va så himla bra priser så vet inte vad som är dåligt med dem. Något måste det va känns det som… 255:´betalade jag för regntäcke, dunjacka med luva samt en leksak. Jag har tidigare sett täcken för mellan 4-700:-! Hoppas det jag beställt sitter fint på vovven.

1. Regntäcke transparent2.Svart vintertäcke

Nr 1 är ett transparant regntäcke och nr 2 fanns bara i ljusblå. Blev även en reflexscarves samt en leksak till julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin