tisdag, december 27, 2011

Godmorgon tisdag

Haha, skönt med 10 plusgrader såhär i slutet av december =) Något känns rätt fel… Det blåser dessutom så att hälften vore nog. Igår morse låg grannens brevlåda i våran rabatt, så ja blåsten är det inget fel på, eller så är det just det det är…

Jobba idag sedan hem och leta klacksko. Max har lyckats gömma den ena, och de ska med till New York på torsdag morgon, och det är bara de finskor jag har… Annars får jag väl köpa mig ett par snygga pumps från Vagabond, vad synd….

Måste göra mig klar för en dag på jobbet samt väcka resten, blir förskolan för barnen idag. Nästa år tänker jag vara ledig hela julen…

408595_329246950426941_100000249163059_1271134_2059388043_n[1]

Bild tagen på promenad igår.

1 kommentar:

  1. Annars finns det ju fasligt snygga och billigare skor i New York. Jag bara säger :-)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin