torsdag, december 08, 2011

Godmorgon… torsdag

Trodde det var onsdag idag, blev glad över att det va torsdag vilket betyder helg imorgon kl 16. Jag måste hitta en lucka för träning känner jag, men det har varit så mycket på kvällarna nu som jobbmöten och frisör. Vill ju vara hemma med barnen också. Men men, får ta tag i träningen mer ordentligt efter nyår och lägga upp ett schema på hur och när jag ska träna. Ska dra med Inez tillsimhallen oftare också. Lite lite snöskrap på marken idag, det varnas om snöstorm på nyheterna =/Låter ju lite sådär. Dags att se om pulkan fungerar kanske… Det regnade igår kväll när jag körde hem från centrum så tror det är riktigt halt ute idag… Gnäll, gnäll, gnäll…. Ska upp och snygga till mig lite och se om resten av familjen vill vakna, Inez somnade ju ca 20.30 igår så hon lär vara trött…

Önskar er en fin dag och uppmanar er som gillar mat och bak att hålla ögonen öppna vid 10 =)

DSC_0008

Bilden är från i måndags, Inez bakar pepparkakor och lillebror vill gärna hjälpa till… Inez bakade ut hela degen själv, tryckte alla formar och la nästan alla utskurna kakor på plåten. Så himla duktig. Och hon brydde sig inte så jättemycket över lillebror som hängde i henens ben för att vara med.

DSC_0004

Bakom Inez på denna bild ser ni Max =)

1 kommentar:

  1. Ett litet tips är att köpa ett hopprep. Kanon för konditionen och för ben och rumpa ;)
    Jag brukar hoppa hemma när jag inte kommer iväg.
    Har även fot och handledsvikter som jag använder när jag är ute och går för att få ut lite mer av mina powerwalks :)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin