torsdag, december 15, 2011

Godmorgon torsdag

Max vaknar med 39 i feber =( Hade ett hopp om att han skulle vara feberfri för att få febern till kvällen igen. Då skulle han kanske kunnat vara pigg och glad på dagen… Men här är det feber och gråt sedan klockan 6. Är rätt säker på att det är tänder som spökar, hoppas det går över fort. Jag bli hemma med lilleman idag. Tanken var att några vänner skulle komma över och umgås lite med oss men Ellenors son hade gjort illa foten och min Max va lite lös i magen (med största sannolikhet pga alvedon, men man vet ju aldrig)

Jag ska försöka underhålla Max så gott det går, just nu sjunger Inez för han och då är han tyst och nöjd, men hon ska snart till förskolan. Det blir lite tvättplock in i garderober och städa ena badrummet tänkte jag.

Hoppas ni alla har en fin dag utan feber och andra sjukor.

[feber]

bildkälla

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin