onsdag, december 14, 2011

Godmorgon Zzzzzz onsdag

GÄSP! Max tyckte det var onödigt att sova hela natten, så efter nån timme fick han komma till våran säng där han annars ALDRIG somnar utan vill bara leka med öron och näsor, han somnade som en stock! Då kan man undra varför vi inte la in han hos oss på en gång =/ Suck vad det blåst och regnat, vårat stackars omtalade plank på baksidan har numera nästan blåst omkull så när Johan hinner någon dag (läs typ lördag morgon när det ljusnat innan det blir mörkt igen) så ska han montera ner allt, nån skruv måste ha knäckts mitt itu. Jag undrar vad det kostar att ta in en firma som bygger upp ett fint lite högre staket/plank mellan oss och grannen…? Kan ju inte kosta många tusenlappar. Det ska undersökas till våren när tjälen släpper, för i sommar SKA jag njuta på ett soldäck! Och om det ska vara möjligt måste vi få upp planket/staketet först. Vill inte ha ett pluttestaket, vi hade ju syrén innan (BLÄ, vi har det på en sida det räcker) Vill ha ett högre som ger insynsskydd några meter sedan ska det bli lågt. Byggare se HIT!!!!!! Köksbygget drar som sagt på tiden och det är så trång så trångt att baka och ha sig i det kök vi har nu att jag typ kräks på det när bunkarna plockas fram. Vill ha det stort och luftigt! Men en sak i taget =)

Det var det om planket, haha, ja en evig följetång. Nu har jag tillslut 50 följare på bloglovin och vill även du veta hur det ska gå med planket så rekommenderar jag dig att trycka HÄR

Urk, träningen då… Känner att jag bara sväller och blir fetare för var dag som går. Ska ta tag i träningen efter nyår, dagens PT-träff lägger jag på is för det funkar inte när man är helt omotiverad. Och det vi skulle prata var om just… motivation =) Beställde i alla fall några plagg från HM igår, men kommer nog skicka tillbaka det mesta då jag lovat mig själv att inte beställa mer där ifrån då det aldrig passar. Det blev ett par finbyxor och kan jag ha dem blir de perfekta till en guldtop jag beställde, och kan jag ha båda sakerna har jag en nyårsoutfit fixad! Om inte annat en fin outfit att ha nån av kvällarna… Det blev även en svart klänning som passar för nyår, men tror inte jag vill ha klänning…. Sedan tog jag ett 3-apck armband för 30 kr, bara för att… =)

Denna tröja samt den byxan har jag beställt, och den klänningen.

2 kommentarer:

  1. super snygg tröja,den kommer du vara jätte fin i!kram

    SvaraRadera
  2. WOw fasiken vad snyggt det där i svart och guld var!!!

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin