måndag, december 05, 2011

Grattis Messi!

messi ute

Har ju glömt berätta för er att Messi fyllde ett år igår! Grattis våran underbara lilla vovve.

Du är våran lilla ögonsten, så bestämd och så busig. Du gillar inte när människor kommer in till oss om vi inte är hemma, du vaktar ditt hem som din borg. Du skyddar barnen och är snabbt framme vid Max om han är ledsen. Du låter barnen busa med dig men visst säger du ifrån om det blir för mycket. Du lär dig snabbt och är ganska duktig numera att gå utan koppel, men får du tillfälle drar du efter en katt eller fågel =) Du älskar att leka med dina Ikea-råttor och din snuttefilt och du gillar att jaga tennisboll ute likaväl som inne. Tack fina Messi för detta första år med dig, det har varit jobbigt, roligt, härligt, lite mera jobbigt och helt fantastiskt. Vi ser fram emot många år med dig våran älskade lilla vakthund ♥

Jag fick ett sms från Agria, så sött tycker jag.

agria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin