onsdag, december 28, 2011

Hej och hå vad det går

Barnen är lämnade hos farmor och farfar och Messi är lämnad hos Andrea med familj. Max är fortfarande lite febrig och Inez var ledsen att vi skulle åka ♥ Max grinade som en jag vet inte vad när vi gick och ja det kändes i mammahjärtat ♥

Men nu har de bra, det ledsna gick över och vi vet att de är i trygga händer. Messi blev så glad när han fick träffa sin vän Andrea igen, så kul att se att han trivs så bra med dem och verkligen minns. Han låter inte vem som helst hålla på med han, men hos Andrea är han trygg, känns så bra.

Nu är allt packat och klart, måste skölja håret en gång imorgon bara då jag tycker det får en så konstig hinna av en färgbevarande kräm jag håller på med. Smink och grejer packas imorgon, åker i svart, randigt, kavaj. En tunn jacka är med i packningen för att ha när vi är på outleten, jobbigt med tjock jacka av och på. Kamera är packad och ja, vi är redo. Blir sängen tidigt för att gå upp redan vid 6 imorgon. Skjutsen avgår klockan 7.30. Tjing på er!

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin