måndag, december 26, 2011

Mellandagsfynden

Vi och alla andra var en sväng till centrum idag, vi blev inte långvariga om man säger så. Rean är inget att hurra för direkt, mycket skräp! Det är typ fjolårets plagg som reas ut, och sånt som ingen vill ha. Men jag hade nu kollat ut en del plagg tidigare osm jag va sugen på, och tänkte att om de reas ut så slår jag till. Och jag hittade två polotröjor jag tittat på (HM), samt en guldtröja (Gina Tricot) Med mig hem följde även en topp från tantiga KappAhl, men den va fin och kostade mig bara 50 kr =) Hittade också en fin leopard-mönstrad blus från Gina. (Glömde såklart fota polotröjorna. En brun med guldiga ränder samt en vit med guldiga ränder)

DSC_0003DSC_0004

DSC_0001

Låt dig inte luras av kedjornas prissättning! 

Läs HÄR och fundera innan om du verkligen behöver det du kollar på eller om du bara lockas av prislappen. Själv blev jag besviken på butiken TIGER som skyltade stort med reaskylt utanför, inne i butiken låg det typ en topp som var nedsatt nån hundralapp, samma sak på GANT, Peak och Jackie.

2 kommentarer:

  1. Ja vi var oxå dit en sväng men OJ så liten sväng det blev!!
    Folk är ju galna och rean var som sagt var inte mkt att ropa HURRA för :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men jösses så fin du blir. Att du orkade!!!

    KRAM

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin