lördag, december 10, 2011

Middag hos vänner

Vi har varit på sååå god middag hos våra vänner som vi ska till New York med. Tyvärr är ju Max så himla kvällstrött så vi åkte hem vid 19-tiden. Det var gallskrik hela vägen hem, han somnade bums i sin säng. Vi hade säkert kunnat lägga han för att sova en stund hos dem, men känns så dumt att väcka när vi ska åka… Vi får helt enkelt försöka ses snart igen =) Vi blev bjudna på jättegod lasagne med sallad. Mmmm, Ellenor kan verkligen laga mat! Så himla gott, synd att man blir mätt så fort. Jag hade med min choklad-cheesecake och den var uppskattad, serverades med lite grädde till. Recept kommer i ett eget inlägg. Vi hade det jättetrevligt och Inez och Maximilian lekte på och busade, men Maxiliten va mest ledsen ♥

Jag behöver väl knappast säga att jag är nöjd med bilden på månen? Till höger ser ni Ellenor´s fina ljusbricka, som vi tyvärr fick flytta på för Maxiliten va på den…

månejus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin