måndag, december 12, 2011

Nya och gamla

Hej på er, dags att tipsa om mina sidor igen. Det är så roligt att se att många återkommer till min lilla blogg och att vi snittar ca 130 unika besökare/dag. Det är stort för mig! Vill informera er om att Lindisen har en facebooksida HÄR (ni vet ju att jag blir glad om ni vill gilla samt dela sidan haha) och det går att följa på bloglovin HÄR.

Vad gäller tävlingar håller jag det med företag jag tror på och samarbetar med på lång sikt. Jag får en del erbjudanden som jag tackar nej till då jag inte vill att detta blir en “tävlingsblogg”. Jag tipsar om de produkter jag tror på och har samarbete med, eller bara saker jag hittat och gillar utan att jag har samarbete =) Jag tipsar, skriver, gör lagom med reklam. Blandar detta med familjeliv, pyssel, mat, bak, shopping, drömmar, resor och renovering.

Jag ska försöka få ihop en ny bloggdesign, jag gillar denna men tycker den är lite väl “tonårsaktig” om ni förstår =) Vi får se vad jag hittar på härnäst. Ska det bli samma problem att få upp en ny design igen som det var att få upp denna så vet jag inte riktigt hur bloggens utseende kommer bli.

Tusen tack till alla ni som tittar in här,NYA och GAMLA, ni är guld och ni inspirerar mig att fortsätta babbla på här- ibland mer ibland mindre.

blomma-glad

Är du företagare och vill synas här i bloggen, kontakta mig så ska vi se om vi får ihop något. (hedenberg_81 @ hotmail.com)

2 kommentarer:

  1. Gillar dig massor.. men gillar inte att jag är slarvig att kommentera...

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara säga att om du vill ha hjälp med en ny header så hjälper jag dig gärna om du vill, bara roligt att leka i photoshop. Jag kan ju göra några olika förslag om du vill, bara du säger i vilken stl det ska vara. :-)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin