lördag, december 03, 2011

Outfit till nyårsafton…?

Funderar på dessa snygga och sköna leggings från TIGER. De är så mjuka och så fina, 999:- kostar de och det tycker jag är helt okej. Ska testa de och se hur de sitter. Till detta blir det svarta finskor med klack och rem runt vristen och sedan en överdel såklart…

Men hur ska den se ut…?

Cassanna leggings

Eftersom jag har presentkort på KappAhl tycker jag det är praktiskt om de hade en överdel i min smak, men hittar inte riktigt DET… Här är två jag hittade men känner inte det är en fullträff riktigt…

 

1.2.

Detta kommer från Gina Tricot och det är mer vad jag söker, men nej jag är ändå inte helt säker på att jag gillar dem:

 

3.4.

Och från Vero Moda… Den rosa finns i flera färger, jag är ju svag för svart…

5.LULLA S/L TOP, BLACK, list6.TOOL S/L TOP, CERISE, main7.NFS BERTY 3/4 TOP, BLACK, list

8 kommentarer:

  1. 999kr för thigts är lte väl dyrt för min smak. Men förstår att det är ett riktigt bra märke så jag antar att det är bra pris då? Men jag vet inte.. har inte så dyra kläder.
    Översta topparna är inte i min smak alls,
    Den göra lyser upp fint men jag har lite svårt för att känna min "avklädd" på axlar. Gillar den svarta mer. (är oxå svag för svart)
    Av de längst ner gillar jag den första. :-)
    Du kommer vara superfin oavsett vad du har på dig!
    Kram<3

    SvaraRadera
  2. Jag tror 1 kan vara snygg på, tillsammans med kavaj. Annars gillade jag nr 6, men kanske i en annan färg. typ lila? Kan vara kul att bryta av allt det svarta ;-) Skulle dock inte köpa ett par tights/leggings för nästan 1000kr, hutlöst! Spelar ingen roll att det är märke ;-) Hur som så kommer du bli snygg!

    SvaraRadera
  3. ja det är ju inte BILLIGT med 999:- för byxorna, men tyget är tjockt så det är nästan som "riktiga" byxor och jag hittar ju sällan underdelar som sitter bra och skönt vid magen så därför tycker jag det va helt ok =)Man glömmer det ju lixom månaden efter =)

    SvaraRadera
  4. Jag gilalr oxå nr 6, ska nog se om den finns i butik och testa...

    SvaraRadera
  5. Till de byxorna kan man ju ha vilken blus som helst. Tror det kan vara snyggt med en lite längre och "lösare" blus till.
    Jag är oxå svag för svart. Man vet liksom att man kan ha det till allt.
    Jag beställde en blus från hm som jag tänker ha ihop med mina röda chinos på julafton.
    Sen har jag en röd blus som jag tänkt ha på nyår men måste hitta ett par leggins i "skinn" som jag kan ha till :)

    SvaraRadera
  6. Rent för mycket tycker jag! :) Men fine, har man råd till det så. :) Jag är nog för snål. =P

    Gillar 5:an och 6:an :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag älskar no. 1, men den är slut i hela Norge verkar det som :-( Hade tänkt ha den i helgen då vi hade dop, eftersom jag bara vill ha omlott just nu (ammar fortfarande). Fint material och fantastisk färg tycker jag!

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin