lördag, december 03, 2011

Rabattkod på Lekmer samt en gratis kokbok

Jag vill ge er en rabattkod på Lekmer som damp ner i brevlådan här om dagen! Jag har precis skickat iväg en beställning så för min del hade koden gärna fått komma nån vecka tidigare =) Ange denna kod i kassan:

4dg3PM718

Koden ger dig 20% rabatt på din beställning, gäller tom 11/12-11 (med reservation för felskrivning)

____________________________________________________________________________________

Jag var inne hos Maria och fick tipset om en gratis kokbok, och detta vill jag såklart sprida vidare!

Tryck på bilden för att beställa kokboken.  Om du har en smartphone kan du även ladda ned kokboken som talande receptapp fram till den 31/12 2011.

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin