onsdag, december 07, 2011

Resultatet och nya hårprodukter

Var hos frisören idag, inte min vanliga men jag var hos en tjej som min frisör rekommenderade =) Hon fick till det bra och jag är nöjd- men nästa gång blir det såklart hos min vanliga frisör =)

Fick med mig ett gäng388448_317192498299053_100000249163059_1233752_1297478428_n[1] härliga produkter hem:

Maroccan Oil var väldigt välkommen hit hem då jag hört så mycket om denna produkt som sägs vara “kändisarnas favorit”. Frisören hade i lite i håret när hon stylade och jag upplevde helt klart en positiv effekt. Håret blev som silke! Jag har light-varianten då mitt hår är väldigt fint och tunt. Sprayen var bra för mitt tunna fina hår och tynger inte ner som spray kan göra. Den här produkten från Bed Head var rolig och den använde frisören i mitt hår när hon var klar. Doftade ljuvligt och var som en kräm/skum men tynger inte håret, ska sprayas vid rötterna för att lyfta håret. Produkten från Lanza behåller färgen längre och frisören hade positiva erfarenheter av den och torrschampot har jag använt förut men nu fick jag tips om HUR jag ska använda produkten. Näst på inköpslistan står en rundborste, modell lite större, samt en hårfön då min är trasig.

 

2 kommentarer:

  1. Det är kul med nya produkter :)
    Jag brukar alltid låta frisören fixa i ordning min frisyr efter att jag varit där. Kul med lite nya tips och att de provar olika produkter :)

    Jag behöver införskaffa mig en hårfön oxå. Min är kass. Får bli en i den lite dyrare varianten.

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin