lördag, december 31, 2011

Shopping och bilder

Idag tog vi en buss till Woodbury Outlet. Tyvärr var kön till Ugg´s flera kilometer lång så vi hann inte med det. Men vi fyndade en hel del annat och bilder på shoppingen får ni se när vi är hemma igen. En del butiker var rätt trista och många plagg kändes inte som nyheter direkt. Men det var en rolig grej att göra och det vi köpte var billigt. Jag har bland annat köpt ett par Reebook easy toon (stavning??) och träningsstrumpor för bara 400;-. Johan köpte ett par snygga löparskor från Nike.

På bussresan hem fick jag lite fina bilder med mobilen:

3 kommentarer:

  1. Härligt!
    Önskar er ett riktigt gott slut och gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag vill åka dit!!KRAM

    SvaraRadera
  3. Kikar in då jag fick tips om att du varit i NY och jag funderar lite på vad som är ett absolut måste och vad som man kanske inte behöver göra. =)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin