onsdag, december 14, 2011

Slutade med feber

Dagen började med en hel del gråt från Max sida, ingen feber men något som inte var helt rätt. Johan förklarade läget på förskolan och bad dem ringa om det var något. Han hade visst varit ledsen en del idag och när vi kom hem hade han 40 grader feber. VARFÖR RINGER MAN INTE FÖRÄLDERN NÄR BARNET INTE ÄR HELT “NORMALT”?! Kan inte låta bli att bli lite småirriterad då detta är andra gången vi får hem Max med hög feber. Han hade även sovit oroligt på förskolan. Jag blir hemma med pluttis imorgon och missar då årets jullunch med barnen på jobbet. Känns lite trist då detta är det enda julbord jag hamnar på, med julmat. Vi ska ha en liten julfest med jobbet efter p-mötet imorgon kväll men tror inte traditionell julmat serveras då. Dagen slutade då med hög feber och ledsen Max =(

Johan och Inez kollar nu på julkalendern och jag ska skriva ett inlägg om en ny samarbetspartner här i bloggen. Jag återkommer om en stund med ett nytt inlägg.

2 kommentarer:

  1. Fick oxå hem en liten med hög feber i dag, dock ringde dagis mig....Det är tydligen nåt som går nu, hög feber menar jag...

    SvaraRadera
  2. Åh det där har vi med varit med om :( Fått hem tjejerna med skyhög feber och så när man frågar dagis så säger de: Men oj, det har vi inte märkt på henne!
    Hmmmmmm

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin