söndag, december 11, 2011

Vinn Beverly Hills

AVSLUTAD!!!!

Nu kommer en liten snabbtävling i samarbete med Miss Dee. Om du vinner detta kan du ju passa på att ge det i julklapp till någon du gillar =) Armbandet du kan vinna är så snyggt, det heter ”Beverly Hills”, (värde 399 SEK)
Reglerna hos mig är som vanligt super-enkla:
Skriv en kommentar som ska vara lite finurlig, varför du vill vinna, vem du vill ge det till, vad du tänker när du ser det, julklappsrim? Gör vad du vill =) Sprid gärna tävlingen på fb eller i din blogg. Gilla Lindisen på fb så blir jag glad.
Lycka till! Tävlingen avslutas redan den 15/11 kl 18 så tävla snabbt nu.
miss dee

13 kommentarer:

  1. Den liggande åttan är ju symbolen för evighet och detta smycke skulle jag vilja vinna för att ge min vän/BFF Linda Wahlström i julklapp!

    SvaraRadera
  2. Det finns två stora anledningar till att jag skulle vilja vinna detta fina... Den första är att vi gifte oss 080808 och därför är åttan speciell för mig. Den andra är att jag skulle vilja ge mig själv det som belöning för min målgång i viktresan, bara 2 kg kvar nu!
    Hoppas så att det får flytta hem till mig!

    SvaraRadera
  3. Åh detta vackra smycke skulle jag vilja vinna. Vi vuxna får inga julklappar så det skulle vara underbart att få vinna detta till mig själv. Håller tummar och tår för tur
    Carina

    SvaraRadera
  4. Jag vill vinna detta armband för att jag äger absolut inga smycken då jag inte är så mycket för just bling-bling, men eftersom det är snyggt med lite svart kontrast som tar över så skulle jag gärna bära detta vid festliga tillfällen och även i arbetslivet :-)

    SvaraRadera
  5. jag vill detta vinna,
    för att bli en vacker kvinna.
    inga pengar jag har kvar,
    när jag räkningarna betalat har,
    som student man ej har råd,
    kan bara om vinsten be om nåd :)

    http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-armband-fran-miss-dee.html

    SvaraRadera
  6. Tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/december/armband-1512-2.html

    SvaraRadera
  7. Hej jag är gärna med och tävlar!

    1. Jag skulle vilja vinna det till mig själv i julklapp. Sen jag blev mamma i somras har jag varit så himla dålig på att unna mig något, så om jag kunde vinna armbandet skulle jag bli jätte glad!
    2. Gillar dig på fb, Helene Wiklund
    3. Tipsat här; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/december/miss-dee-1511.html




    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag har en dotter som gillar sånt här.
    Örhängen,armband hon håller så kär.
    Till henne jag detta armband skulle ge.
    Kan hända att jag lånar av henne,jag mé.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag är med och tävlar!

    *Gillat på fb (Emma hjorth)

    *Motivering: Jag vill vinna armbandet till mig själv, har letat överallt i luleå min det har sålts så mycket nu säger dom i butiken! behöver något snyggt till min nyårs kläning, har ett par örhängen som liknar armbandet. Har länkat min nyårs klänning på min blogg så kolla gärna in.

    *http://lifeofhjorth.blogg.se/2011/december/armband-1512-1.html#comment

    *Håller tummarna*

    SvaraRadera
  10. En glittrig mask a´La maskerad i Venedig med Lyx tänkte jag på :)
    Katja Aittaniemi
    Kram <3
    Katjaaittaniemi@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Denna gång skulle jag vara egoist
    -Jamenvisst!
    I min egen julstrumpa
    jag detta armband skulle dumpa
    bära det varje dag
    det skulle jag
    glamor och rock i ett
    skulle sitta som ett smäck!
    Tänk att tillochmed få lyxa
    när jag på juldagsmorgonen hugger ved med yxa
    eftersom vi ständigt eld i brasan tända
    det kan hända
    att jultomten sin häck bränner
    och vi honom bort skrämmer?!
    men det gör förstås ingenting
    om jag redan har mitt bling;)
    Jag har tipsat;
    http://barajagochmin.blogspot.com/2011/12/tavla-hos-lindisen.html
    Och gillar både miss dee och dig på fb ("hannah" jansson)
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Halvgammal dam
    vill gå utanför sin ram,
    skippa pärlor och pösiga kläder -
    bli en donna i strass och läder! ;)

    Mia
    valo@live.se

    SvaraRadera
  13. Jag är med och tävlar!
    Tipsar här:http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/15/6870633-miss-dee/
    Skulle vilja vinna så jag kunde ge armbandet till lillasyster, hon är värd det och skulle passa skitsnyggt i det. Dessutom ställer hon alltid upp för en!

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin