fredag, januari 06, 2012

Engelska B

Har kollat igenom första uppgiften. Blä säger jag bara! Visst kommer klara detta utan större problem, men sedan när nationellt prov ska göras, då är det inte roligt längre. Nu har jag hjälp av lexikon och Johan, men på provet sitter jag hjälplös…. Jag ska försöka ligga ett steg före genom hela kursen då jag jobbar parallellt med pluggandet, och för att hinna med allt krävs det att jag är på hugget.

390388_336105173074452_100000249163059_1298047_788988924_n[1]

Tycker Swenglish duger bra…

1 kommentar:

  1. Själv pluggar jag till ssk på högskolan och vi har sjukt mycket engelska, inte som kurser men väldigt mycket litteratur och forskningsartiklar.Finns väldigt lite sånt på svenska. Inte det lättaste. Lycka till i allafall..=)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin