fredag, januari 06, 2012

Fredag, helg, snö, plugg…

Inez sa nu på morgonen: “Mamma, det är ju freeedag idag!” Svarade lite surt tillbaka att nä det är faktiskt lördag… Men visst är det fredag, hon hade så rätt. Skönt med långhelg. Johan ska till stan senare så min mamma kommer hit och gör mig och barnen sällskap. Är visst lite snö ute, ja eller skrap på marken… Hade det varit mer kunde vi åkt lite pulka idag… Måste klämma in en handling då det är rätt så tomt här hemma, får se om vi hinner det idag innan J åker…

Ska städa lite, eller det blir några maskiner tvätt, lägga in vikt tvätt i garderoberna samt städa badrum uppe. Imorgon funderade vi på Skansen men inget bestämt än. Vore kul att hitta på något innan allvar börjar igen med jobb, förskola, matlagning, träning och plugg.

Har fått uppgifterna i min engelskakurs och kan nu meddela att jag definitivts INTE är säker på att jag klarar det… Den första ska vara inne den 16:e och visst uppgifterna är det inte så stort problem med då jag gör dem hemifrån, kan fundera i lugn och ro, slå upp ord osv. Men sedan väntar ett nationellt prov och det är DÄR skon klämmer. Fy fan alltså! Strävar bara efter ett G så hoppas turen är med mig…

408926_335740139777622_100000249163059_1297348_1387858817_n[1]

Bild tagen igår, osminkad sanning, trött och sleten. Har så svårt att somna just nu. Fullmåne???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin