lördag, januari 07, 2012

Fullmåne, födelsedag, engelska…

FULLMÅNE! Inez har varit som förbytt de senaste dagarna, helt hopplös och inte det minsta rolig. Hon retar det mesta som kommer i henens väg och skäller, bråkar och har sig. Allt är fel och det är bara HON HON HON. Lillebror är inte mycket bättre, försöker bita sin syster, skriker och gnäller. Ikväll skrek han sig typ till sömns =/ Måste bero på fullmånen, för riktigt såhär brukar de inte hålla på. Inez fick jag bli så arg på idag att hon fick sitta och skämmas på en pall en stund. Först skrattade hon men hon insåg snart att jag inte skojade. Hon bad om ursäkt att hon varit gnällig mot alla idag när vi va på affären.

Födelsedag då. Jo min lilla moster Stina fyller år idag, hoppas alla änglar i himlen firar henne ordentligt nu. Du lämnade oss på tok för tidigt ♥ Även jag fyller snart år, hela 31 och lagom ojämnt. Vi kollade på födelsedagspresent till mig idag men jag va så stressig i affären att vi skjuter på det. Jag önskar mig en kaffemaskin, kapsel, men kan inte bestämma mig för vilken. Vi vill inte betala hur mycket som helst. Ska kolla lite på nätet, kanske kan beställa hem en till ett bättre pris…

Den där j-a engelskan då! Hittade en sida med gamla nationella test, joho vad jag är bra. På ett lyssnartest fick jag hela 2 rätt av 10, så gissa om det känns bra nu?!

394584_336661036352199_100000249163059_1299680_542530407_n[1]

Nyklippt minivarulv

Jag och Inez passade på att baka idag:

404185_336728566345446_100000249163059_1299927_1674202529_n[1]

1 kommentar:

  1. När det är fullmåne så kan jag inte sova- vaknar och somnar om hela natten. Olidligt. Kanske är det så det är för dina små också.....Hemskt är det i allafall.

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin