lördag, januari 07, 2012

Godmorgon lördag

Hej och hå. Sovmorgon! ÄLSKAR! Har drömt engelska, tänkt engelska och fått smått panik över att jag inte kan engelsk grammatik… Johan tyckte jag skulle börja på typ 4:ans engelska eller i alla fall A-kursen, men det får jag ju inte! PANIK! Är godkänd i engelska A vilket betyder att jag inte får läsa det genom komvux igen. SUCK! Jag förstår liksom inte när det ska stå did eller done och såna där böjelser… Men men, bara att kämpa på och hoppas på det bästa. Blev klar med första uppgiften igår som ska vara klar den 16 januari, kursen startar först den 9 januari. Känns helt okej, så i nästa vecka ska jag kika på uppgift nr 2.

Kallt som tusan idag, minus fem grader, brrr. Blir inte Skansen idag som vi pratade om, vill ha lite varmare för det. Kanske centrum och hämta ut ett par underkläder från Björn Borg…? Mitt värdebevis på 12 underklädesplagg kom innan jul.

Nähä dags att fixa frukost så inte hela dagen blir helt förskjuten. Hörs senare!

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin