onsdag, januari 04, 2012

Godmorgon onsdag

Tröttheten är kvar! Urk alltså, att det ska vara så svårt att komma tillbaka till en normal dygnsrytm. Har sovit bra hela natten, somnade kanske vid 23-tiden. Men idag är det som jag inte sovit alls. BLÄ! Det är regn och rusk ute, blåser och har sig. Jag är ledig idag och har båda barnen hemma, jag ska på Disney on Ice med Inez idag. Ska bli roligt och spännande att se på prinsessorna! Hur vi ska få dagen att gå fram till dess är ett mysterium då barnen redan är rastlösa, river fram alla leksaker överallt och tjaffsar lite sådär lagom mycket med varandra.

Jaja, vi hittar nog på något, men ut lär vi inte gå.

Godmorgon =)

1 kommentar:

  1. Jag var precis som du när jag kom hem från Kina.

    Låt ungarna stimma runt. Till slut hittar dom ngt att göra.
    Ha det kul ikväll.

    KRAM

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin